بسته بندی

بسته بندی از دید گاه های مختلف:

  • بسته بندی از دید مشتری : بسته بندی به عنوان نگهدارنده و محافط کالا و یا محصول می باشد.
  • بسته بندی از دیدگاه بازرگانی: بسته بندی به عنوان هویت یک کالا و محصول می باشد.
  • بسته بندی از دیدگاه تولیدی: آخرین قیمت در تولید بسته بندی محصول می باشد.

 

هدف از بسته بندی کردن محصولات چیست:

  1. بسته بندی کردن محصولات باعث حفاظت از آن در برابر هر گونه آسیب دیدگی ممی شود.
  2. بسته بندی کردن محصولات باعث راحتی در هنگام جابجایی، شمارش و نگهداری می گردد.
  3. از دیگر اهداف بسته بندی کردن محصولات می توان به شناساندن آن محصول و یا کالا در بازار و در میان مردم اشاره کرد.
  4. برای ایجاد ارتباط با مشتری از روش های مختلف فروش استفاده میشود و موفقیت هر کالا در فروش نیاز به بسته بندی خوب و ظاهری زیبا می باشد.
  5. بسته بندی که دوباره بتوان از آن استفاده کرد باعث برتری محصول می گردد و میزان آلودگی محیط را کاهش می دهد.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *